Don't waste your time on me you're already the voice inside my head

Åh, hej.
Bestämde mig för att starta upp en ny blogg, igen. Får väl se hur länge jag orkar den här gången.
Hur som helst, är inte precis på topp just nu. Jag är bara ledsen, arg och besviken, och det värsta av allt är att jag känner mig så fruktansvärt lurad, trodde att jag var klar med att vara en naiv liten blåögd idiot.. Fan, jag förstår inte vad jag håller på med längre.
Skit samma, jag har varit med om värre ;)
Drack lite vin med i går, trodde att det skulle bli bättre om jag gjorde det, icke. Lämnade tydligen jävligt arga meddelanden på telefonsvararen och ett par otrevliga sms, typiskt mig..
Nu tänkte jag ta tag i tvätten och sånt, kanske byta gardiner och stöka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0