Yes he looked like you, But I heard love is blind

Arbetsveckan är slut, och jag är som vanligt riktigt trött och seg i kroppen.
Men va fan, livet rullar på hyfsat bra ändå. Jag jobbar heltid, har vansinnigt fina arbetskamrater och världens bästa chefer, sen att det mesta utanför jobbet är helt jävla upp och ner, det skiter jag fan i.
Allt verkar ju kunna lösa sig, har suttit i värre situationer och tagit mig ur det.
I morgon är det helloween-ferre, är sjuuuuuuuuukt taggad, har precis luskat ut vem jag ska vara utklädd till.
Var nere på hobby-boden i dag med Sara, Victor och Hanses. Fick lite förslag på vem/vad jag skulle vara av en väldigt fantasifull ordningsvakt. Skrattade så jag dog åt Victors fina hatt, klockrent.
Föresten, ska vara utklädd till Amy Winehouse, så som hon såg ut innan hon var en jävla crak-hora. Frågan är om mitt hår kommer att klara av den brutala misshandeln?
Ska försöka att få kaoset att fastna på bild, får se om jag lyckas komma ihåg det.
Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: ante

klanmöte?

2010-10-29 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0