Each time I try, My tears land straight on my pillow

Skitdag, på riktigt alltså.
De är ju trots allt torsdag, och jag vill bara vara i fred. 
Jag blir nog fan snart galen, det får fan vara nog nu.
Jag är så arg, ledsen och orkeslös.
Jag känner ingenting för dig, förutom förakt. Jag vill inte prata med dig, träffa dig eller ens låtsas som att du existerar.
Så snälla, låt mig vara i fred nu. Du har gjort ditt här nu.
Och jag vet, de måste verkligen vara skit intressant för er andra att läsa det här.
Men ni har väl också hängt ihop med någon som behandlade er som skit? Eller är det bara jag som är dum i huvudet och ger mig i lag med labila människor?
Annars har väl ni med största säkerhet behandlat en annan människa som skit?
Vi verkar ju vara rätt dukig på det, jävla skitras.
Jag har jävligt svårt att tro att en fågel, typ en trana behandlar en annan trana som skit, gång på gång.
Hur kommer det sig att människor är så jävla onda? Vad är det för jävla fel på oss?
Är det jobbigt att vara ärlig med den man ändå valt att vara med?
Dom kan ju göra könsbyten nu förtiden, varför kan dom inte räkna ut hur man gör ett rasbyte? För jag är inte så jävla säker på att jag vill ha med människor att göra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0