Jag blir hellre ensam, än lycklig med någon annan.

Nu är det nog, slut, över och tvärslut.

Skönt att man genomskådade bluffen denna gång, synd att man var tvungen att bli blåst typ 100 gånger innan.
Men, gött att man äntligen kan gå V I D A R E. På riktigt alltså, inte bara något jag säger för att lura mig själv.
Söker iallafall jobb och boende som en idiot i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Umeå och Köpenhamn. Sen får vi väl se om jag sticker den här gången, de brukar ju dyka upp saker och förstöra mina planer.
Så, om någon söker inneboende ett tag, eller är sugen på att ge mig ett jobb så blir jag glad tjej.
Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Pärra

Bo med mig då jag är ändå aldrig hemma. hyra kan du börja betala när du hittat ett jobb du kan ju söka på typ waynes ellr nått. Ring mig sen.

2012-04-23 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0