So get ya knees flexin' and your arms T-rexin'

Men jaha, helgen är slut.

Och trots att det tydligen stod högst upp på nån trött jävels agenda att avsluta mitt liv överlevde jag. Like a boss.
Min "lugnet innan stormen-feeling" var ju inte helt obefogad, för jävlar i min låda, de blåste stormvindar över stan kan jag lova.
Erik och Michaela bjöd på finmiddag, min trogne vapendragare Petra och slagskämpen Togga va med och förgyllde tillvaron lite extra.
Hade en jävligt trevlig kväll, drog ner på krogen och Petra lyckades med konststycket att slå sig blodig efter typ 11 minuter på krogen. Bra tjej <3
Tyvärr skulle jag också få min släng av sleven, idiotkille anklagar mig för att ragga på hans brud. Jag försöker charma mig ur situationen, men han föll inte. De gjorde därimot jag. Idiot.
Vaknade iallafall på "morgonen" med rätt schyst sällskap, ett par byxor fattigare och ett ont ansikte.
Letade reda på Petra och drog av ett episkt bakismys.
Hur som helst, Nöjd kund.
Nu kan jag kanske skärpa till mig, en stund.

fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0