Älskling, Hör på! Jag tar steget ur vår sista dans.

Ursäkta, men jag orkar inte fan inte vara glad och trevlig längre.
Jag är så jävla less.
Därför följer en lista på saker som får mig att vilja spy.
  • Att människor som tycker att jag har behandlat dem illa, berättar för hela världen att jag är en liten fitta, men säger inget till mig.
  • Att personer är jävligt snabb att peka ut andras misstag och brister, men inser aldrig att dom är precis lika äckliga själva.
  • Att jag är så satans vidrig för att jag inte orkar ta tag i något, förklara hur det egentligen ligger till eller inte kan ens bli arg längre utan att börja skrika.
  • Att Östersunds kommun är felknullad, vidare förklaringar känns överflödiga.
  • Att jag låter mig luras, varje gång.
  • Att jag har ont som fan i höften
  • Att somliga verkar tro att man måste grina illa så fort man rör sig, annars har man ju inte ont.
  • Att jag blev fet som satfläsk, igen.
  • Att jag aldrig säger ifrån på riktigt
  • Att folk hör av sig
  • Att folk aldrig hör av sig
  • Att folk hör av sig 01:45 och undrar vart jag är
  • Att folk inte inte svarar när jag hör av mig 01:45 och undrar var dom är
  • Att de är dödstråkigt att vara nykter
  • Att de är så jävla gött att bakismysa
  • Att det inte finns nog många svärord när jag är arg
Men! Framför allt!
  • Att jag stör mig så IN I HELVETE på saker jag inte kan göra ett fittigt piss åt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0