and i ask you friend what's a fella to do cause her hair was black and her eyes were blue

Efter denna jävla helg är jag helt säker på att jag borde spärras in.
Trodde att mamma och pappa hade gjort ett hyfsat bra jobb med mig, men icke sa nicke!

Fredagen var fan en av dom bästa kvällarna jag haft på länge!
Spriten slank ner i halsen lättare än vanligt, jag var lurig som få, men otaliga omöjliga lysande ideér, idiotinfall och skitnödiga sms.
Meeen, inte fan ska man skämmas, de är ju bara jobbigt.
Lördagen var fruktansvärt bakfull, men obligatoriskt bakishäng med pizza, ångeststön och asgarv, precis som det ska vara. Är numera helt klar över att bakfyllan är den näst bästa fyllan, varje jävla gång. Så länge man slipper åka buss eller föra vettiga samtal.
Önskar fan att nån klippsk jävel hade vett att spela in mina samtal jag för med mig själv i panikbakfyllan. Jag är så jävla rolig.
"-DE SKA FAN RINNA FLÄSK!"
Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0