finns det liv finns det hopp.

Idag bestämde jag mig på riktigt, 12 kilo ska bort innan jag fyller 20.
Jag kan fan inte börja slutet av mina tonår med att vara en jävla lönnis. Jag är s-k-i-t less på att se ut såhär.
Tråkigt nog var jag ganska nära målvikten redan i sommras, men McNielsen stuntade ner för en trapp och hade sönder en liten höft vilket gjorde att jag inte kunde träna som jag ville längre. Lite fina mediciner på det så blir man en jävla fetknopp, IGEN.
Nu har jag iofs varit hyfsat duktig, har tränat olika muskelgrupper varje dag i 45-60 min.
Men, det ska bli en rutin, typ som att borsta tänderna. Målet är att träna 5-6 timmar i veckan fram till sommaren, utöver det jag kör hemma.
Någon som har lite bra tips?
Kostråd, motivation eller övningar som är bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0