För jag ska hämnas, om jag lämnas ensam utan dig.

Haft en superbra helg, men nu när den är över går jag omkring som en levande frågetecken.
Fredagen började med att jag fick veta att det brunnit hemma hos min fina Elin, så jag stack i väg på jobbet med en klump i magen. Men som tur var hade hon sån jävla tur och jag fick behålla min vän.
Efter jobbet bar det i väg hem, slängde mig i duschen, kletade på sminket och slängde på mig kläderna, stressad som fan.
Förferre, galenkväll med fröken Tellström på krogen, för sliriga för att hitta igen dom andra.
Ringde favoritkillen och drog dit, satt som två fjantar i soffan med ett varsitt glas vin och "Snälla bli min" på repeat.
Lite lagomt sådär sötsliskigt.
Sängläge framtills att Ida vaknade till liv, skrattade ihjäl oss hela dagen innan vi gick på´t igen.
Häng med Ola och Emma, cuprum och sen hem till Karln igen, men jag var tvungen att dra den obligatoriska vurpan först, såklart.
Söndagen spenderades återigen sängliggandes aldeles för länge, precis lika mysigt som vanligt.
Sen i väg till Ida igen, styrde paj och film.
Klockren helg, välbehövlig och skön.
Men som vanligt så är det skitjobbigt när den är över och jag blir själv igen.
Men.. Snart är det helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0