När alla säger nej ska jag säga ja När allting går emot ska jag hålla kvar

Sweden rock var bäst.Trots skitväder, solbrännan och osmidigaste höften i hela vär'n.
Fick vara med om så sjukt mycket galna saker, roliga upptåg, fyllesnack av världsklass och tält mys.
Jag klagar verkligen inte.
Även hemresan var fan fin, även fast det var det jobbigaste på minst 7 år. Kallsvettningar, förseningar och lite halvkasst humör. Men vilka jävla problemlösare vi är Petrus, seriöst.
-
Men, Synd bara att jag inte har en jävla janne om när jag får ha sådär kul nästa gång, kassan är tom och har precis börjat på nya jobbet. Inte riktigt läge att be om semester när man har 10 veckors utbildning.
Jag avvaktar med att kommentera ny-jobbet tillsvidare, lika bra.
-
Sen var det den där jävla hjärnan. Någon som behagar att ta över ett tag?
Tycker inte om när vi två inte sammarbetar. Gå höger du sa, vänster de va. Bulleribulleribock.
Tycker inte heller om när ärthjärnan analyserar sönder minsta lilla grej. Man vill ju inte precis snacka skavsår i öronen på någon om ens osäkerhet. Osexigt, bra nog.
-
Men en sak är vi överrens om, vi vill ha mer.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA kul att jag lyssnade på låten och precis när jag fick upp din länk så sjöng hon titeln! xD

2012-06-14 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0