et finns en annan sida, det finns någonting jag aldrig ser men jag vill inte veta vad, för därifrån syns längtan mer.

Idag bråkar jag med min höft, är osams med min kropp och är sur på mitt hår.
Vaknade tidigt i morse och läste sms som hade rullat in under natten, var folk fulla i går eller vad? 
PÅ EN ONSDAG? VA?
Men, nu är det torsdag. Ni är bakis och jag har ångest. Tack för det.
Jag HATAR torsdagar, helt klart värsta dagen på hela jävla veckan.
Idag tänker jag trotsa, ta hand om mig själv, dricka kaffe i solen och kanske ta en långpromenad om höften vill det.


jag saknar det som inte finns och sprider ut mig själv i vinden

bara du kan bära det som gör så ont i mina ögon. vi har något stort
på gång, så länge ingen bryr sig om vilka höjder vi kan nå
på vilken sida som vi står.


Kommentarer
Postat av: L

<3

2012-03-08 @ 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0