You are everything – You means nothing to me.

Okej, jag har tänkt lite.
Det är så jävla sorligt allting.
Inte för att jag har dåliga vänner, ett händelselöst liv eller är allvarligt sjuk.
Jag tror seriöst inte jag känner någon som hinner med så mkt som mig på väldigt kort tid.
Det händer alltid något och jag har sällan vansinnigt tråkigt.
De som är så jävla sorligt är att jag inte får dela det med en väldigt fin person.
Så fort det händer nått vill jag kunna ringa och berätta allt, skratta med och längta ihjäl mig efter att du ska komma hem.
Jag skulle ge typ vad som helst för att få ligga bredvid dig och få höra dig planera våran framtid igen.
Skit tråkigt, verkligen.. Men jag antar att man inte kan pussla ihop två trasiga människor och tro att bitarna ska hållas på plats.
Och ja, jag antar att de är jättetråkigt för er som inte vet vem jag snackar om att läsa det här.
Jag bryr mig inte, de är min jävla skitgnällblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0