I stayed up late every lonely night waiting for you to call me I used to think if I gave you time oh baby, you find a way to make it right

Jahapp, måndag.
Sitter helt ensam i lägenheten, känns mer eller mindre som om dörren gått i baklås, för jag kan inte förmå mig själv till att öppna dörren och gå ut.
Jag har verkligen ingen lust med någonting. Speciellt inte när precis allt hela den här otroligt långa dagen har gått åt pipsvängen.
Medvinden jag kände av förra veckan är som bortblåst. 
Som vanligt överdriver jag en liten aning när jag tycker att allt är åt helvete, för så är det ju inte. Men de känns som det. Svårt att ha fokus på det som funkar när ganska väsentliga delar av ens tillvaro saknas eller inte fungerar.
Men fröken Wallin gjorde mig på lite bättre humör iallafall, min fina pussilago! <3
Så när pengarna rullat in ska jag gå på banan-diet och undvika luriga jävlar. Då blir det ordning och reda, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0