I'm sure I'm not being rude But it's just your attitude

Rekord.
Två helnyktra helger på väldigt kort tid, dock inte på rad. Men ändå.
Jag börjar få ordning på mig själv känns det som.
De är bara en liten skit-detalj som saknas, känslan av att kunna känna sig tillfreds. Det var ett tag sedan.
Tyvärr är det till mesta dels frustration, ilska, rastlöshet och längtan som finns just nu. Väldigt lite långvarig lycka.
Men jag antar att det är dom där jävla "hundåren" plura snackar om. Vad fan det nu är. Bra är det inte, tur att allting kan bli så jävla mkt bättre.
Skrattar förövrigt fortfarande över ett telefonsamtal som ramlade in söndagmorgon, din hopplösa jävel.
Fyllecellen i sveg fick finbesök och jag ett ångestladdat samtal.
Känslan av att vilja dra någon naken efter en dålig grusväg infall sig igen, som ett brev på posten. Men jag bjussar på hånskrattet.
Är jag verkligen så jävla elak och svinig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0