Truth or consequence, say it aloud.

Jag blir vansinnig.
På riktigt.
Måste duscha bort allt äckel, nu på en gång.
Eller, så ligger jag kvar här. Suger på den karamellen en liten stund till.
Jag har knappt kommit ifrån tonåren, och är redan så jävla bitter.
Mitt eget fel, helt och hållet. Jag som är dum, naiv och en tönt.
Funderar på att ta ett återfall och vara lite glad och så ett tag, tills det spårar ur igen.
Få bli lite snygg, ha det där "glowet" och smiza sönder ögonen i en mysig eufori.
Alltså, vi snackar ju inte om knark nu barn. Knark är ju bajs vet ni. Vi pratar om andra dumheter.
Men, Jag får väl leva i en halv-beiget tillvaro tills det känns värt att bry sig igen.
Hur som helst, snart är det kvarnöppning. I år tänker jag behålla kläderna på, inte lifta hem i nån ren ilska och se till att ha så kul som möjligt.
Efter det är det inte alls långt kvar till Sweden rock. Då jävlar.
Tills dess får jag väl fortsätta att sköta mig, trots att jag inte vill något annat än att gå lös som en lemur.
Fred ut.

Kommentarer
Postat av: -

kan du svara? eller höra av dig?

2012-05-17 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0