B double E double R U N, Beer run. All we need is a 10 and a 5, Or a car and a key and a sober driver.

Äh, jag skiter i det här.
Det spelar liksom ingen roll hur långt vi än kommit så har vi lika långt kvar.
Styr man upp en sak, så raserar en annan.
Nu har jag jobb, cash och sånt. Då är det nästa grej som ska kaosa.
Jag har tjatat i snart 5 år, men nu måste de hända något. Jag måste ut på riktiga äventyr. Där de liksom inte är en jävla tågresa bokad hem redan när man åkt.
Men feg, tråkig och "vuxen" som man är, så tar man sig fan ingenstans.
Ska man bli en elak jävla surfitta innan de händer något?
Jag måste spara så in i helvete med pengar, närmare bestämt hela Paraguays-stadskassa innan jag drar känns det som.

Leta sugar daddy eller leva som en råtta, de är frågan

Kommentarer
Postat av: Pussilagon

Cissi, jag är så himla stolt över alla dina framgångar och hoppas att du tar dig iväg om det verkligen är det du vill. Tror på dig och dina förmågor :)

2012-09-18 @ 16:45:15
Postat av: cissi

Men tack finaste du!
Du ska veta att jag beundrar dig och din jävla ork!
Puss <3

2012-09-18 @ 22:55:59
URL: http://cecilianielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0