För jag är lyckligare nu.

wöwöwöw. Måndag och jag har sovmorgon, vaknar självklart kvar över 6 och är piss-pigg. En runda och två avsnitt supernatural senare väntar jag på min privatchaufför Petra.

I väg på jobbelijobb och en ensamkväll för första gången på superlänge. Gött med lite tid för sig själv så man hinner tänka färdigt sina tankar. Deadline på söndag för att ta storjävla beslutet om hur mitt närmaste år ska se ut. Nervös tjej. Jättesvårt att bestämma sig för något när man inte har någon att bolla sina idéer med, men för en gångs skull ska jag bara hålla käft och bara göra.

Så, om någon vet om ett boende söderut, gärna sthlm eller i pendlingsavstånd, Hojta till!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0