Året som slet tag i håret och tog alla bakifrån.

Öh ja...Skämmes bloggjävel, varför påminner du mig inte?
 
Har inte publicerat (men skrivit en hel drös) med inlägg sen jag va ner till sthlm första svängen i höstas. Jag är för intressant för att dela med mig helt enkelt..
 
Tänkte iallafall försöka få ihop någon form av summering eller lista över året. Men de är fan inte så lätt när man inte minns hälften av vad man gjort. Men hursom, de får bli en lista till att börja med.
 
Hur har året 2013 varit för dig? De är som vanligt när man drars åt det bipolära-hållet. Många uppförsbackar men såklart inte bara det. Sommaren/början av hösten va helt klart bäst, jävlar vad roligt allt var då..
 
Bättre än förra året? De vette fan, jämna plågor månne? .
 
Vilka länder besökte du? Jävligt konstigt att jag fan inte vet. Va jag inte till norge en sväng? Räknas det?
 
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2013? Hela srf-trippen, även fast det tagit ett gäng månader att pussla ihop dagarna.
 
 
 
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jo, efter allt som hände 2012 har jag försökt att bli bättre på att säga det till dom jag kan säga det till och mena det på riktigt.
 
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja, annars hade det ju blivit pinsamt.
 
Har du gjort någonting du ångrar? Har försökt att inte ångra saker jag gör, men helvetesjävlar, ågren har varit på besök minsann.
 
Har du skämt ut dig? Det är väl i princip det enda jag är riktigt bra på?
 
Har du ljugit för en vän? Ja, dumheter.
 
Har du ljugit för en bästavän? Ja, men sanningen slank ur mig rätt fort efter.
 
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Alltså, njaa? Inte riktigt.
 
Har du varit ute en hel natt? Fler än vad jag vill minnas.
 
 
 
 
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja förfan. Eller rättare sagt en man vid Matt Corby som jag hävdar bestämt inte kan fela, samt Danzig . Twist of chain Sen ett par skam-låtar, tex Anton ewald - begging och Miley Cyrus - wrecking ball.
 
 
 
Har du kysst en främling? Ha, ja.
 
Har du varit kär? Jofan, de har jag.
 
Vad fick dig att må bra? Srf, iallafall när jag tänker tillbaka på´t. Mina närmaste vänner har fan steppat upp yttligare och har fan varit bättre än någonsin.
 
 
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? Ja de är ju spriten, kläder och hyra såklart.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Fröken Silverplats överraskade mig med en mysig heldag och massa fina presenter. Sen blev jag dyngfull på firmafest.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, både bra och helt jävla efterblivna saker.
 
Vad önskar du att du gjort mindre/mer? Jag önskar att jag hade tagit det lite lugnare och inte kört slut på mig själv totalt. Nya tag förfan.
 
 
Så, det var det de. Tack för mig antar jag, rövknull om inte nästa åt blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0