Boredoom

Får ingenting gjort, bara längtar tills nästa roliga grej. Istället för att sysselsätta mig själv så är det typ som om att jag ställer mig i en kö, helt själv. 

Men ändå så är man nöjd, konstig nog. Om detta hade skett för 1-2 år sedan hade jag slutat svara i telefonen, hållet mig undan och isolerat mig ännu mer, men nu vill jag bara att det ska hända någonting, så då klurar jag och blir antagligen knäpp.

Utmanar mig själv genom att lära mig allt om allt, prov-slutar snusa och tappar tålamodet vid matbordet, inreder lägenhet och sneglar på körkortsböckerna. Men slutför ingenting, synnerligen bra jobbat!

Men nu, eller åtminstone snart, befinner sig min fina C sig i republiken med nytillskottet som jag har längtat ihjäl mig efter. Tack gode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0