öra.

Jag vet att jag har sagt tusen gånger att jag inte ska töja öronen mer, men jävel vad sugen jag blev.
 
Men! Det slår verkligen aldrig fel. Under min dusch-dans lyckades jag på något vänster spräcka ena örat, vilket resulterar i minst 3 månaders vila så det får läka ordentligt. Igen.
 
Varför håller dom på sådär? Jag har varit så snäll och tagit hand om dom sedan jag töjde senast, dom har varit så fina mina snibbar, så gör dom så här likförbannat. Men är det inte det ena så är det de andra.
 
Tok-ramlade förövrigt inne på kärnan idag, INOMHUS. Mitt framför rulltrappan. Det spelar tydligen ingen roll att man är åt det mer korpulenta hållet, de gör fan ont ändå. Inte nog med att man kravlade på golvet med sårad stolthelt och plaskat fläsk, en fittig karl i 55års åldern KLEV över mig, utan att ens så mycket som att titta åt mitt håll. Hade god lust att ta ett skammgrepp på karln och släpa ut honom i första bästa snöhög och gräva ner den jäveln. 
 
Så, sammanfattning av dagen. Ett köttat öra och en mörkblå röv.
 
Tackarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0