Rastlöst.

Jahapp, tråkigaste perioden på hela året. Alla storhelger är över och ingenting händer.
 
Då skapar man sitt eget kaos. En snabbvisit till stockholm utan att egentligen uträtta ett förbannade skit. 
Jahapp, hemma igen.
 
Ingenting har gått som jag tänkt mig senaste 3 månaderna typ. Därför får det bli som det blir nu. 
 
De är ofta det händer dumma saker när jag känner mig rastlös. Ofta så är det mitt barr som får lida. Tidigare resultat: 
 
 
 
Så nu, efter att ha kämpat satan med håret för att de ska bli ljust, suttit timmar hos fina, tålmodiga Sandra och gjort mina föräldrar nöjda eftersom att dom hatade mitt svarta hår (som förövrigt ändå har annat att klaga på ang hur jag ser ut) så är jag svinsugen på att bli mörk igen. 
 
Långt, lockigt, tjock, mörk hår. Fan så¨smutt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Svart/mörkbrunt eller blond?
 
Dagens ytterst ointressanta fråga.

Kommentarer
Postat av: sandraaaaa

Men lilla du, nu får du sluta vela :D

Svar: Haha, jag vet! De är ju skitjobbigt men jag vette fan alltså :P
Cissi

2014-01-09 @ 23:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0